Fotoverslag eerste bezoek weeshuis - Reisverslag uit Ouagadougou, Burkina Faso van Weeshuis Ipelce - WaarBenJij.nu Fotoverslag eerste bezoek weeshuis - Reisverslag uit Ouagadougou, Burkina Faso van Weeshuis Ipelce - WaarBenJij.nu

Fotoverslag eerste bezoek weeshuis

Door: Leonie

Blijf op de hoogte en volg Weeshuis

26 Januari 2014 | Burkina Faso, Ouagadougou

Onderstaand een aantal foto's van het eerste bezoek aan het weeshuis dat gister plaats vond.
Laat vooral even weten wat jullie er van vinden, dan kunnen Rudi & Herko dat vanavond bij terugkomst in het guesthouse allemaal lezen!

• 26 Januari 2014 - 12:56

Leonie:

Wat fijn om die laatste foto's te zien en die goed gevulde bordjes met rijst te zien!!
    Binnenkort gaan we ze leren netjes aan tafel te eten ;)

• 26 Januari 2014 - 13:57

Ina Van Schetsen:

De foto's hebben mij geraakt, allemaal pareltjes in Gods hand!!! Dank aan Hem die de gebeden heeft verhoord, dat is de reden dat jullie daar nu zijn en wat een genade om dat te mogen doen. Dat de kinderen en iedereen om hen heen mogen zien dat de Schepper van hemel en aarde van hen houdt, ze zijn kostbaar in Zijn ogen. Veel liefs Ina

• 26 Januari 2014 - 14:35

Jacqueline:

Zeker goed om te zien hoe lekker ze zitten te eten! Leonie en binnenkort zetten we ze na zo'n lekker happie heerlijk in bad en schone kleren aan(die Alice en Marijke hebben meegegeven) haha. Ik heb er nu al zin in!

• 26 Januari 2014 - 16:15

Lydia:

Bijzonder om de plaats te zien waar we geweest zijn en de mensen die we ontmoet hebben! Veel zegen!

• 26 Januari 2014 - 17:14

André :

Mooie fotoreportage! Fijn dat jullie daar ook een beetje namens ons zijn om deze kinderen te verwennen. Wijsheid in jullie verdere oriënterende gesprekken.

• 26 Januari 2014 - 18:56

Anja:

Wat bijzonder om de foto's te zien, ook met heel veel kinderen die we toen niet hebben gezien omdat ze op school waren. Weten jullie al hoe het jongetje heet van de tweede foto ? En heb je Rosien ook gezien?
    Liefs uit Nederland, we denken aan jullie en bidden voor jullie! Anja

• 26 Januari 2014 - 19:10

Anja:

Wat is het overigens ontzettend leuk om zo via de blogs op de hoogte gehouden te worden! We zijn allemaal zo benieuwd!

• 26 Januari 2014 - 19:15

Anouk:

Ja, inderdaad heel bijzonder om deze foto's te zien en dat jullie daar nu weer zijn.
    Ik herken ook een aantal gezichtjes van de eerste keer. Maar ook leuk om de oudere kinderen te zien.
    En de maaltijd die bereidt en lekker opgesmuld wordt! Ook mooi dat jullie er met elkaar gebeden hebben!
    Gods zegen voor de komende gesprekken.

• 26 Januari 2014 - 20:55

Roelien:

Erg mooie foto's. Zelfs op mijn oude computer heel sprekend!
    Een heel goede tijd toegewenst, en wijsheid en Gods zegen in het bespreken van wat goed en nodig is.

• 26 Januari 2014 - 21:36

Esther:

Wat een mooie, aandoenlijke, verdrietige maar ook geweldige foto's.

• 26 Januari 2014 - 21:40

René:

Mooi om te lezen dat de gesprekken en ontmoetingen tot nu toe geslaagd zijn.
    Geweldig om die foto's te zien.
    In gedachten en gebeden zijn wij bij jullie.
    Gods zegen!

• 27 Januari 2014 - 09:14

Ineke De Kok:

Geweldig om, via jullie woorden en beelden, weer terug te zijn in Burkina Faso! Ik krijg helemaal heimwee..... Ongelooflijk dat jullie in het weeshuis zijn en ik zie zowaar bekende koppies tussen al die kindertjes. Ik hoop en bid dat jullie een gezegende tijd mogen hebben en dat er duidelijkheid komt over de weg die er gegaan mag en kan worden met het weeshuis. Be blessed!

• 27 Januari 2014 - 11:48

Jessica:

Wat een prachtfoto's!! Gezegende tijd daar en fijn dat we mee mogen lezen!