Burkina Faso here they come! - Reisverslag uit Arnhem, Nederland van Weeshuis Ipelce - WaarBenJij.nu Burkina Faso here they come! - Reisverslag uit Arnhem, Nederland van Weeshuis Ipelce - WaarBenJij.nu

Burkina Faso here they come!

Door: Leonie

Blijf op de hoogte en volg Weeshuis

23 Januari 2014 | Nederland, Arnhem

Morgen is de dag dan eindelijk daar! De heren zullen vertrekken richting Burkina Faso.

Momenteel verblijven ze allemaal al in Zeeland om morgen in alle vroegte te vertrekken richting vliegveld Zaventem in Brussel.
Vanaf daar hebben ze om 11.30 uur een directe vlucht naar Ouagadougou, waar zij vervolgens om 16.30 uur (lokale tijd) landen.
In Burkina zullen ze verblijven bij een Nederlands echtpaar dat we tijdens onze vorige reis al eerder hebben ontmoet.

En dan? Dan kan het echte werk beginnen!
Gesprekken met de mensen van het weeshuis, met de kinderen, met andere hulporganisaties waaronder Compassion, en daarnaast zullen ze meedraaien met de dagelijkse activiteiten van het weeshuis. Dit met als doel om een goed beeld te krijgen van het reilen en zeilen daar ter plekke. Genoeg werk aan de winkel dus!

Laten we nu vooral bidden voor een goede reis, dat ze veilig aan mogen komen in Ouagadougou en dat alles wat in de afgelopen weken zo grondig is voorbereid ook goed mag gaan verlopen.
En natuurlijk mogen we ook danken! Danken voor alle deuren die, vaak onverwachts, voor ons zijn open gegaan!

Wil je direct op de hoogte blijven?
Aan de linker zijde van deze pagina vind je de knop 'Meld je aan voor de mailinglijst''. Vul je emailadres in en je ontvangt bij elke nieuwe update direct een mailtje!

• 23 Januari 2014 - 20:34

Anja:

Dag lieve mannen, ik denk aan jullie (een beetje jaloers, dat wel) Veel zegen! Anja

• 24 Januari 2014 - 18:29

Erwin:

We denken aan jullie. Goede reis!!