Welkom - Reisverslag uit Arnhem, Nederland van Weeshuis Ipelce - WaarBenJij.nu Welkom - Reisverslag uit Arnhem, Nederland van Weeshuis Ipelce - WaarBenJij.nu

Welkom

Door: Leonie

Blijf op de hoogte en volg Weeshuis

18 Januari 2014 | Nederland, Arnhem

Beste familie en vrienden,

Over enkele dagen vertrekken Rudi, Herko & Frans richting Burkina Faso voor het eerste werkbezoek aan het weeshuis in Ipelce.
Zij zullen daar 10 dagen lang verblijven om zoveel mogelijk informatie in te winnen over het weeshuis, informatie die wij hier in Nederland nodig hebben om verder te gaan met onze plannen voor een stichting.
Ze zullen in gesprek gaan met de pastor, met de medewerkers en, niet onbelangrijk, met de kinderen zelf. We hopen dat ze, door aanwezig te zijn, een goede inschatting kunnen maken van de huidige situatie van het weeshuis.
Als groep zullen we gedurende die dagen proberen om met elkaar in contact te blijven. We hebben echter ook begrepen dat er een groot aantal mensen is dat graag op de hoogte wil blijven.
Daarom hebben we deze pagina aangemaakt en we gaan er voor zorgen dat zodra we nieuws vanuit Burkina Faso ontvangen, het ook op deze pagina gedeeld gaat worden.

Dus neem vanaf 24 januari gewoon even dagelijks een kijkje op de site en blijf op de hoogte van wat er in Burkina Faso gebeurt!

• 20 Januari 2014 - 13:08

Joke :

Wauw... ! Goede reis!!

• 20 Januari 2014 - 21:17

Hanneke Koert:

Dag Rudi, ik ga jou/jullie volgen en wil graag betrokken zijn bij jullie
    Avontuur en ontdekkingstocht!
    Een veilige reis en shalom!

• 20 Januari 2014 - 22:02

Henny Wisse:

Hoi Herko, je weet wel dat ik jullie zeker ga volgen en dat ik voor jullie ga bidden, maar toch ook maar even hier geschreven. Ma

• 21 Januari 2014 - 14:37

Tineke Van Der Weerd:

Goede reis en we zien jullie nieuws met belangstelling tegemoet!
    Heel veel succes gewenst!